.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مدیرعامل بانک رفاه کارگران:
کارگران 1000 میلیارد تومان تسهیلات گرفتند
کارگران 1000 میلیارد تومان تسهیلات گرفتند

شمال نیوز : مدیرعامل بانک رفاه کارگران گفت: امسال کارگران یک هزار میلیارد تومان تسهیلات گرفتند.

سید ضیاءالدین ایمانی در جلسه کارگروه اشتغال، توسعه و سرمایه‌گذاری استان مازندران اظهار داشت: بانک رفاه جزء 6 بانک تجاری کشور است و از سال 91 به عنوان بانک غیردولتی و خصوصی اساس‌نامه‌اش تصویب شد.

وی با بیان اینکه صددرصد سهام بانک رفاه کارگران به سازمان تامین اجتماعی اختصاص دارد، تصریح کرد: یک‌هزار و 100 شعبه و یک‌هزار و 500 باجه در سراسر کشور دارد و در مازندران بیش از 64 شعبه و 15 باجه داریم.

دولت با 6 بانک بزرگ کشور قرارداد بست

ایمانی با بیان اینکه شبکه بانکی صنعت، خدمات، ساختمان و مسکن تاثیر خوبی دارد، گفت: 6 هزار میلیارد ریال در این استان به بخش خصوصی تسهیلات پرداخت شده است.

مدیرعامل بانک رفاه کارگران اذعان داشت: مؤسسات مالی و اعتباری، قرض‌الحسنه و بانک‌های خصوصی در چارچوب سود و سودآوری نباشند. مردم نیاز به خدمات دارند و حضور مؤثرتری را در شبکه داشته باشند.

وی گفت: دولت صندوق توسعه ملی را در اختیار دارد که با شش بانک بزرگ کشور قرارداد بسته شد. این امر یک ماه گذشته صورت گرفته و کارگروه‌های اشتغال در راستای جذب این بودجه تلاش کنند.

نرخ سود تسهیلات در صنعت 16 درصد/ کشاورزی 13 درصد

ایمانی با تاکید بر اینکه طرح‌هایی که به کارگروه معرفی می‌کنید باید از اشتغالزایی و فرصت بالایی برخوردار باشند اضافه کرد: به کسانی که بدهی معوقه دارند تسهیلات تعلق نمی‌گیرد.

مدیرعامل بانک رفاه کارگران با بیان اینکه نرخ سود تسهیلات در بخش صنعت 16 درصد و در بخش کشاورزی 13 درصد باید باشد، خاطر نشان کرد: نصف سود به بانک و نیمی دیگر به صندوق توسعه ملی بازگردانده می‌شود.

وی اظهار داشت: هر طرحی که به کارگروه معرفی می‌شود باید از نظر مالی و اقتصادی توجیه‌پذیر باشد و طرح حداقل بتواند بدهی‌های خود را به بانک در موعد مقرر پرداخت کند.

کارگران یک هزار میلیارد تومان تسهیلات گرفتند

به گزارش فارس، ایمانی با عنوان اینکه بانک رفاه در بخش کشاورزی 4 هزار میلیارد تومان با صندوق توسعه ملی قرارداد بسته است، متذکر شد: در بخش صنعت یک میلیارد دلار از محل ارز دولتی و 400 میلیون دلار قیمت ارزی که وجود دارد با صندوق توسعه ملی قرارداد منعقد شده است.

وی با بیان اینکه 13 میلیون کارگر در کشور هستند، یادآور شد: امسال به کارگران یک هزار میلیارد تومان تسهیلات داده شد و به 250 کارگر نساجی مازندران به ازای هر کارگر تسهیلات یک میلیونی داده می‌شود.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.226 seconds.